گوگل کروم 2

همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب

انگار بازار داغ رقابت در جهان مجازی پایان ندارد هر روز خبری جدید از هر محصولی جدید . نکته جدید و جالب تر ورود شرکت های مختلف به زمینه های فعالیت در حیطه اینترنت و تبلیغات آنلاین
آخرین اتفاقی که در این زمینه رخ داده است ارائه مرورگر وب شرکت گوگل است شرکتی که همه کاربران به اندازهکافی با آن آشنایی دارند و اقدام به طراحی و ارائه مرورگر اختصاصی خود کرده است.
نام این مرورگر گوگل کروم ( Google Chrome ) نام دارد .بعد از انتشار نسخه های جدید مرورگر Firefox و IE و پس از گذشت چند ماه از ارائه نسخه ویندوزی سافاری شرکت اپل ( Apple Inc ) این بار نوبت به گوگل رسیده است تا وارد ماجرا شود . به نظر می رسد اهداف پیش روی گوگل کمی فراتر از ارائه یک محصول عادی باشد باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد .
چرا گوگل ؟
با توجه به این مطلب که شرکت گوگل درسالیان گذشته موفقیت های فراوانی را در عرصه موتور جست و جو کسب کرده است و هم اکنون به عنوان پر مخاطب ترین محصول این زمینه شناخته می شود تمایل این شرکت برای ورورد به عرصه جدید رقابتی یعنی عرصه مرورگر هایوب کمی جالب به نظر می رسد البته واقعیت این است که گوگل کرومدر شرایط فعلی آن چنانچشم گیر و خارق العاده نبوده است. که بتواند در صدر جدول مرورگر ها قرار گیرد اما به احتمالفراوان نسخه های بعدی آن چاره ای جز این ندارد که حرفی برای گفتن داشته باشد به هر حال انتشار این مرورگر به عنوان اولین قدم شرکت گوگل در این عرصه در نوع خود قابل احترام است . در ادامه با یکی از ویزگی های شاخص گوگل کروم آشنا می شویم
میهمان میزبان می شود ؟
شاید ارائه مرورگری که بتواند در ابتدای راه رقابت پایاپایی با دیگر مرورگر ها داشته باشد معقول به نظر نرسد اما بی تردید دست زدن به  چنین کاری از سوی شرکت معتبری همچون گوگل نمی تواند بدون فکر و منطق باشد یک مسئله بسیار مهم در پشت این ماجرا وجود دارد موتور جست و جوی گوگل با تمام قدرت و توانایی و تعداد زیاد کاربران در سراسر جهان تا به حال همیشه به عنوان یک مهمان در سایر مرورگر ها استفاده می شده است.Firefox , IE , Opera و … انتخاب های مختلف کاربران برای استفاده از جست و جو گر گوگل بوده است اما ارائه مرورگر کروم ماجرا عوض کرده است از این پس گوگل می تواند میزبان خود باشد ضمن این که با در نظر داشتن احتمال اتخاذ چنین هدفی می توان آینده بسیار خوبی را برای این مرورگر متصور بود.
یک ویزه گی جدید !
اگر از کاربران حرفه ای رایانه باشید با Windows Task Manager آشنایی دارید اگر هم نیستید ما شما را راهنمایی می کنیم .
در صفحه ویندوز خود کلید های Alt + Ctrl را نگه دارید و کلید Del را نیز بیفشارید پنجره بخش Processes را انتخاب کنید با این کار تمامی برنامه هایی را که هم اکنون در ویندوز در حال اجراست مشاهده می کنید البته برخی از آن ها برنامه های در حال اجرای اختصاصی ویندوز است .میزان استفاده از CPU و RAM سیستم که هر برنامه استفاده می کند نیز قابل مشاهده است.
شرکت گوگل این قابلیت را در گوگل کروم گنجاده است بنابر این اگر شما به طور زمان در حال استفاده از چند لینک مختلف در Tab های مختلف این مرورگر باشید . قادرید میزان استفاده از RAM و CPU مربوط به هر Tab را مشاهده کنید برای این کار لازم است روی گزینه زیر Control The Current Page که در سمت چپ نوار ابزار دیده می شود کلیک می شود کلیک و گزینه Developer را انتخاب کنید و بر روی گزینه Task Manager در این بخش قابلیت ذکر شده را به شما نمایش می دهد راه میان بر برای رسیدن به این ویزه گی استفاده ار کلید های Shift و Esc است.
جست و جوی پنهانی فضای دید گسترده
یکی از نکاتی که به عنوان قابلیت های جدید این مرورگر ذکر می شود امکان جست و جوی پنهانی آن است.
ویزه گی  های قابل پیش بینی
از دیگر قابلیت های گوگل کروم که روی آن تاکید شده است میزان کمتر اشغال حافظه و درگیری CPU است . البته صحبت درباره این ویزه گی ها برای هر مرورگر جدیدی که به بازار عرضه می شود  قابل پیش بینی است و به عنوان اولین المان های تبلیغاتی به حساب می آید

 


download1 دانلود با حجم ۹ مگابایت | لینک کمکی

key پسورد فایل : www.farsidl.org



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]

درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 36399
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت